FacebookПідписатися на RSS
№ п/п Дата Зміст роботи Час роботи
1 12.03. 2020 1. Участь у нараді при директору. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Складання плану роботи на карантин. 4. Опрацювання фахової літератури. 8.00 – 9.00 09.00-11.00 11.00-13.00 13.00-16.00
2 13.03. 2020 1. Робота зі шкільною документацією. 2. Онлайн робота з педагогами, щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» з тем: «Супервізія з психологом: стратегії вивчення педагогічних завдань», «Налагодження дисципліни. Подолання агресивності». 4. Самоосвіта. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару з теми: «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок». 8.00 –10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 15.00 18:00-20.00
3. 16.03. 2020 1. Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру». 4. Індивідуальні консультації для педагогів в телефонному та онлайн режимі. 5. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів «Як захистити себе від корона вірусу». 8.00 -10.00 10.00-14.00 14.00- 15.00 15.00-16.00
4. 17.03. 2020 1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології, розміщення на сайті закладу. 2. Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків, «Як пережити карантин і залишитися спокійними батьками», «Дітям про коронавірус». 3. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами для практичного психолога та соціального педагога. 4. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». 8.00-11.00 11.00 - 12.00 12.00-14.00 18.00- 20.00
5 18.03. 2020 1.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації». 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
6 19.03. 2020 1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру». 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». 5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі». 8.00– 9.00 9.00 – 10.00 10.00 - 12.00 14.00-16.00 18.00 – 20.00
7 20.03. 2020 1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Стабілізація емоційних станів у дитини». 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «PRO фінанси для дітей та дорослих, які працюють з дітьми». 8.00-11.00 11.00-14.00 18.00-20.00
8 23.03. 2020 1. Складання плану заходів щодо проведення Тижня психології. 2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру». 3. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». 5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять». 8.00- 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 12.00 - 14.00 15.00 – 17.00
9 24.03. 2020 1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Дитячі страхи і пандемія», розміщення для перегляду відеоролика на тему: «Карантиноправила». 3. Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році». 4. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». 5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». 8.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 14.00 – 15.00 15.00 – 15.30 18.00-20.00
10 25.03. 2020 1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». 2. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання». 3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Як підлітку сформувати особисту думку», «Як навчити дитину керувати своїми емоціями». 4. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
11 26.03. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Гіперактивні та неуважні школярі – це ДУГ чи проблеми виховання?». 8.00-10.00 11.00-12.00 12.00- 14.00 14.00-16.00
12 27.03. 2020 1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 8.00-10.00 10.00-13.00 13.00-15.00 15.00 – 16.00
13 30.03. 2020 1. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами. 2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика». 8.00- 11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 14.00 -16.00
14 31.03. 2020 1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 4. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою». 8.00– 11.00 11.00-12.00 12.00-14.00 18.00-20.00
15 01.04. 2020 1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug). 2.Розміщення рекомендацій на веб сайті закладу батькам, учителям та педагогам «Профілактика стресів». 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». 08.00- 9.00 9.00-11.00 11.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
16 02.04. 2020 1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи». 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
17 03.04. 2020 1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
18 06.04. 2020 1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
19 07.04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
20 08. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним». 2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток дрібної моторики в першому класі НУШ». 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
21 09.04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
22 10. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним». 2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання». 8.00– 11.00 11.00-12.00 12.00-14.00 18.00-20.00
23 13. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти». 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
24 14. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
25 15. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми». 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
26 16. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
27 17.04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки». 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Адаптація дитини. Новий колектив». 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
28 21. 04. 2020 1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки». 2.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації» 8.00-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
29 30 31 22.04. 2020 1.Самоосвіта. Перегдяд законів про протидію Булінгу в учнівському середовищі. 2.Розміщення на сайті пам’яток про «Профілактика бродяжництва та вживання учнями шкідливих речовин». 3.Консультація для вчителів 4.Опрацювання фахової літератури 8.00 - 10.00 10.00 -12.00 12.00 – 14.00 14.00 -16.00
23.04. 2020 24.04. 2020 1. Самоосвіта. Перегляд відео про негативний вплив інтернет ігор на підлітків. Шляхи вирішення даної проблеми. 2. Замовлення стенду в школу «Протидія Булінгу». 3. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від цькування та психологічного насилля ». 4. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 1. Самоосвіта. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 9 класів. Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги в соціальних мережах. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Опрацювання наказів МОН. Методичних рекомендацій 4.Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам. 8.00 -10.00 10.00 – 12.00 12.00- 14.00 14.00- 16.00 8.00-10.00 10.00- 12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
№ п/п Дата Зміст роботи Час роботи
1. 27.04. 2020 1. Перегляд майстер-класів за реферальним посиланням «виготовлення великодніх писанок в різних техніках». 2. Підбір матеріалу до заходів «Чисте довкілля – здорова нація», до Дня Довкілля. 3. Підбір завдань для учнів 9 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus». 5. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія». 9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 14.00-15.30 15.30-17.00
2. 28.04. 2020 1. Робота з документацією. 2. Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. 3.Допомога у підготовці заходів учителеві географії щодо проведення «Міжнародного дня Землі». 4. Підбір завдань для учнів 8-9 класів в умовах дистанційної форми навчання з психології. 5. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 6. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00 16.00-17.00
3. 29.04. 2020 1. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3.Підбір матеріалів для проведення заходів з теми «Гірчить Чорнобиль крізь роки». 4. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). 5. Консультації в навчально-методичному центрі. 9.00-11.00 11.00-12.00 12.00- 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00
4. 30.04. 2020 1. Пошук сценарія для проведання свята останнього дзвоника. 2. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними практичного психолога, соціального педагога. 3. Робота з методичною літературою. 4. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків. 9.00-12.00 12.00-13.00 13.00-15.00 15.00 - 17.00
5. 04.05. 2020 1.Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Робота зі сценарієм «Свято останнього дзвоника» 4. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 5. Робота зі шкільною документацією. 9.00- 11.00 11.00-12.00 12.00-13.00 13.00 -16.00 16.00-17.00
6. 05.05. 2020 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Робота з методичною документацією. 3. Робота зі сценарієм «Свято останнього дзвоника». Підбір музичного оформлення до свята останнього дзвоника. 4. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 5. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 9.00– 11.00 11.00- 12.00 12.00-14.00 14.00-15.00 15.00-16.00
7. 06.05. 2020 1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug) 2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів» 3.Корекція календарно – тематичного планування. Підготовка конспектів уроків. Підбір завдань для учнів 8-9 класів в умовах дистанційної форми навчання з психології. . Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 5. Підготовка матеріалів для Ради профілактики. 6. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 09.00- 9.40 9.40-11.00 11.00-14.00 14.00-15.00 15.00-16.00 16.00- 17.00
07.05. 2020 1. Розробка і оформлення декорацій . 2. Підготовка матеріалу до фестивалю (квесту, виховного заходу) «Молодь обирає здоров’я »: буклет, плакат, фото, соцроликів. 3. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 8-9 класів. Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги Messenger. 4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам. 9.00– 11.00 11.00 - 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00
08.05. 2020 Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я». 3. Самоосвіта 4. Індивідуальні консультації для учнів 8 класів в онлайнрежимі. 5. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона вірусу» . 6.Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. 9.00– 11.00 11.00 - 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00

Як не дати тривозі та стресу заволодіти вами під час карантину: 14 порад від психолога Наталії

Обмеження свободи — явище, з яким вперше зіткнулося покоління людей, які народилися та виросли в умовах свободи. Більшість з нас її не цінували, а коли обставини змінились ми почали з годом нервувати. Для когось це певна незручність, а для когось психологічна травма.

А як же обрати правильну стратегію у період карантину і не дати тривозі та стресу змоги заволодіти вами:

  • Створіть для себе список подальших дій: простих, доступних вам справжніх справ. Не потрібно нічого глобального. У період невизначеності людині потрібна якась конкретика. А наявність плану допоможе триматися у тонусі.
  • Обладнайте простір для спілкування з близькими в інтернеті. Адже сучасні технології дають змогу спілкуватися на відстані- скайпі, месенджер.
  • Поліпшити емоційний стан можна завдяки фізичним та дихальним вправам, йозі, медитації, або інші більш звичні для вас методи. Щоб опанувати ці заняття, скористайтеся онлайн-уроками.
  • Уникайте гіподинамії. Малорухливий спосіб життя, спричиняє порушення сну, травлення і гіпоксію мозку та організму загалом. Принаймні пів години на день приділяйте фізичним вправам.
  • Подбайте про своє самопочуття — ніжтеся у ванні, висипайтеся, займайтеся тим, що вам до вподоби, балуйте себе приємними дрібницями.
  • Зберігайте особистий простір. Сім’я — це команда. Важливо розуміти, які спільні цілі є у вашої сім’ї і що ви можете зробити разом, аби їх досягнути. Якщо в сім’ї є зовсім маленькі діти, єдина можливість побути на самоті — йти на якийсь час із дому. Якщо ваші діти відносно дорослі, домовтеся з ними: «Годину ми проводимо час поодинці, бо людям потрібен вільний простір».
  • Організуйте для дітей активні гри — піжмурки, квач, «Море хвилюється» тощо. Робіть разом ранкову зарядку.
  • Будьте турботливішими до найближчого оточення, а передусім до себе.
  • Обіймайте своїх домашніх. Фізичний контакт (обійми) має цілющу, заспокійливу дію на нервову систему людини.
  • Не дивитись новини про епідемію частіше двох разів на день.
  • Зробіть нарешті те, на що у вас постійно не вистачало часу. Подивіться фільм(серіал), прочитайте книгу і т.д.
  • Якщо ви відчуваєте злість, бажання когось образити, спробуйте перевести агресію в «мирне русло». Заведіть «щоденник злості». Зошит, у який виписуйте всі ситуації, які спровокували агресію. Не соромтесь з висловами – папір все стерпить. Головне – не показуйте свої дописи оточуючим. Потім, коли потреби у цьому щоденнику не буде – спаліть його.
  • Не вживайте слово «карантин», «ізоляція» і т.д вигадайте приємне для себе слово-заміник. Наприклад «відпустка».
  • Треба усвідомити, що вимушена ізоляція- це не тюрма. Ми просто допомагаємо іншим і піклуємося про самих себе.

Що таке паніка? Це підсвідомий страх, почуття тривоги. Суспільство проходить п’ять стадій паніки: заперечення (пандемія десь далеко в Китаї, нас це не стосується); гнів (чому уряд не діє?!); торг (йдемо по магазинах скуповувати продукти, а в аптеках – маски); депресія (приходить навіть до тих, хто до неї не схильний); прийняття (так, небезпека є, треба дотримуватися карантину).

Як себе поводити в умовах карантину

Не орієнтуйтеся на конкретну дату закінчення карантину Спочатку ми думали, що карантин триватиме до 3 квітня, і вважали, що чекати залишилося недовго. І ось карантин продовжили до 24 квітня— і нам стало від цього важче. Але і на 24 число не треба орієнтуватися: в разі продовження карантину ви «перехворієте» ще раз. Треба прийняти установку: карантин є, і ми всі повинні його дотримуватися стільки, скільки знадобиться.

2. Фільтруйте інформацію Читайте інформацію тільки з достовірних джерел. Ігноруйте явно негативну інформацію — її видно вже по заголовкам. Обмежте перегляд стрічки новин до одного разу на день, а телевізора — до одного разу на тиждень. В Інтернеті шукайте тільки корисну інформацію (вивчайте мови, проходьте курси підвищення кваліфікації т.д.)

3. Плануйте кожен день Скористайтеся можливістю навести порядок в домі, приділити більше уваги близьким, спілкуйтеся онлайн. Дайте завдання дітям, знайдіть спосіб зробити так, щоб їм сподобалося вам допомагати. Не забувайте про фізичні навантаження – щоб не набрати зайву вагу.

4. Згадуйте найприємніші періоди свого життя Переглядайте свої старі фотографії, особливо дитячі, сімейні відеозаписи. Ще можна медитувати — під гарну музику, відео. Вечорами дивіться фільми, особливо позитивні, комедійні. Хоча не треба відмовлятися від мелодрам, фантастики: щоб підкріпити емоційний інтелект і бути готовими адекватно діяти в критичній ситуації, ми повинні відчувати різні почуття.

5. Мисліть глобально Так, наше суспільство, на відміну від інших європейських країн, виявилося незахищеним, у нас низький рівень добробуту населення. Але прийдіть до розуміння: вам ніхто нічого не винен. Ви самі собі зобов’язані. Ви самі обираєте шлях, будуєте життя. Все життя люди скаржаться, але запитайте себе: а що я зробив для того, щоб було по-іншому? Що зробив для того, щоб життя змінилося? .. Від проблеми не треба йти — її треба вирішувати. Подумайте, хто і чим вам може допомогти. Попросіть про допомогу. Дійте.

6. Уникайте поганих емоцій Шукайте більш позитивних людей, тягніться до хорошого. Відстороніться енергетичних вампірів: опинившись в критичній ситуації пандемії, вони стають ще більш агресивними.

7. Більше розмовляйте з дітьми, знайдіть спільні справи Вакцину від коронавируса винайдуть, напевно, батьки школярів. Так, зараз батьки бачать повний спектр емоцій їх чада. Тут неможливо уникнути істерик. З дитиною потрібно постійно говорити і ще раз говорити. З дитиною потрібно читати, чимось спільно займатися.

8. По дві години кожному на особистий простір Пам’ятайте про те, що в сім’ї кожен повинен мати можливість відпочити від компанії інших. Кожен повинен отримати на півтори-дві години в день свій особистий простір. Дітей періодично розділяйте по кімнатах і давайте різні завдання. Мама теж має право випити чашечку кави і погортати журнал. У цей час тато повинен побути з дітьми. І тато має право на свої дві години, нехай навіть просто поспить.

9. Робіть дихальну гімнастику І ще одна практична рада, яка допомагає подолати почуття страху — робіть дихальну гімнастику. На чотири рахунки глибоко вдихніть, на чотири рахунки затримайте повітря, і ще на чотири рахунки повільно видихніть. Повторіть 10 разів — і ви відчуєте, що пішла напруга м’язів, вам стане легше і спокійніше.

10. Заразіться вірусом любові Наше життя повне різних вірусів. Заразіться вірусами щастя, доброти, щирості і вірусом любові. Випромінюючи позитивні емоції, роблячи добрі справи, не чекайте, що вони тут же повернуться до вас. Просто робіть. А закон бумеранга спрацює.

Найголовніше ми тепер всі переосмилюємо свої найважливіші цінності в житті. Що для головне, а що другорядне. Тому бажаю і зичу всім рідним, колегам, учням здоров’я, терпіння та терпимості, мудрості і радості в кожному дні. Бережіть себе.

Ваш практичний психолог Наталія Ткаченко.

Кiлькiсть переглядiв: 2360

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.